Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 15. april 2012

Da var helgen over

Har kosa meg i helgen... 
I går hadde vi hjemmelaga pizza
Og den var snadder :)
Fikk bytta over til sommerdekk på bilen i dag også.
Litt ekkelt at det begynte å snø og hagle rett før , men satser på at det ikke kommer mer som legger seg på veiene nå :p
Etterpå dro jeg og Nikolai til Eivind på kake og kaffe med familien hans..
Det var kjempe koselig :)
Når vi kom hjem så rydda og vaska jeg slik at alt var rent og pent til jeg skulle legge Nikolai..
Er alltid godt å få gjort husvasken før han legger seg så jeg kan bruke resten av kvelden på å slappe av ;) 
Nå er jeg snart ferdig med å se fire bryllup og en gravferd :)
Etterpå drar jeg nok frem de nye perlene og prøver å lage meg noe fint før jeg tar kvelden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar