Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 17. april 2012

Han skal klare seg selv

Jeg våkna og synes det var rart at Nikolai ikke prøvde å få meg til å stå opp.
Jeg sto da opp og gikk inn på kjøkkenet..
Ble raskt klar over hvorfor han ikke trengte at mamman sto opp :p
Viktig å klare seg selv..hehe


Heldigvis gjemmer jeg brød kniven ;)

Laga også litt flere øredobber og armbånd i går.. Så her er noen bilder for de som vil se det ;)





Koser med veldig med å lage slike ting.. :)
Også er det veldig kjekt at noen liker tinga så godt at de vil kjøpe...
Akkurat nå har jeg bestillinger på 4 armbånd og 1 par øredobber..
Kjempe morsomt :)

10 kommentarer:

  1. Hei :) jeg vil også bestille et par matchende øredobber til , hvis det er mulig ? :)

    SvarSlett
  2. Jada det går fint.. skal lage noe i kveld.. så skal se hva jeg får til.. noen spesielle øredobber du sikter til? og liker du den lyse rosa fargen som er på bildet over her?

    SvarSlett
  3. trenger også å vite hvor langt du vil ha armbåndet ;)

    SvarSlett
  4. Ja, den lyse rosa er fin :) sånne øredobber vil jeg ha :) Hva er vanlig str på armbånd da ? jeg målte meg rundt hånleddet.. og jeg tenker hvis du lager den i 22 cm , så skal det holde :) Gleder meg til å få de :)

    SvarSlett
  5. Hvor kan jeg kontakte deg privat for å gi deg kontonr og du gi meg adressen din da? :p

    SvarSlett
  6. Hihi, selvhjulpen gutt du har!!!!
    Knallfine smykker du lager!!!!!

    SvarSlett
  7. Fru. Skotvold.. Hvis du fortsatt er interessert så kan du kontakte meg på linnmyr@gmail.com slik at jeg kan få en adresse og du ett kontonr og sette pengene over til.. ;)
    Hører jeg ikke noe mer så regner jeg med du har trukket deg ;)

    SvarSlett
  8. Haha, herlig! :) Fine smykker, kjekt med hobbyer. Hadde en periode hvor jeg perlet en del armbånd, men som med mye, så går det i rykk og napp hos meg. Ps. Veldig kjekt å se bloggen min i lista til høyre! :)

    SvarSlett
  9. Takk for det... jeg fikk sansen for å lage slikt når jeg var innlagt på psyk på sus for en del år siden... men er nå i det siste jeg har fått skikkelig interessen for det ;)
    Jeg følger med på bloggen din ja.. hehe.. Vi har jo noe felles så liker å se hvordan det går med deg ;)

    SvarSlett