Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 7. april 2012

Hei hei

Hei jeg er ei jente på snart 27 år og jeg har en fantastisk sønn på 2,5 år.
Jeg er uføretrygdet og er derfor en hjemmeværende mamma :)
Dette er mitt første innlegg på denne bloggen.
Prøver å finne ut hvordan dette fungerer , så blir ikke så profft..hehe
Har prøvd å blogge før også.. men ga det opp pga lite lesere og lite fornuftig å si..
Men har nå bestemt meg for å begynne på ny frisk og håper på å få noen lesere denne gangen..
Denne bloggen kommer til å handle mye om meg og gutten min , min reise ned i vekt (venter på konsultasjon på gastric bupass) og muligens litt om min psykiske lidelse..
Jeg har akvarium og jeg lager øredobber og armbånd , så kommer nok en del innlegg om dette også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar