Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 29. november 2012

Bilde 13 august vs 17 November

Tenkte å vise dere ansikts bilder av meg før og nå :)
Jeg synes selv den største forskjellen er i ansiktet..
Magen ser ut til å være det siste som forsvinner..hehe
Men når det vises god forskjell der også så kommer det helfigurs bilder av meg også :p
Men foreløpig får dere nøye dere med ansiktet ;)

Har heldigvis gått ned 2-3 str i bukser da.. så noe har forsvunnet derifra også  :)

-Linn

3 kommentarer:

  1. E så kjekt å se forandring :-D

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott nedgang du har og flott resultater:) Jeg ser kjempestor forskjell på ansiktet ditt. Du var vakker før, men på vei til å bli enda vakrere;)

    ønsker deg en flott kveld og jeg følger deg både her og i forumet...Snart min tur også..skal ha sleeve den 11.12 på gjøvik:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kjempe hyggelige kommentarer :D
      Du må ha masse lykke til når din dag kommer :D

      Slett