Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 4. november 2012

Da var helga over gitt

Da var helga over og en ny uke er i gang.
Har kost meg med litt kylling i karri i helga:
Også fikk jeg prøvd lue nr 2 på sønnen min:

Nå prøver jeg meg på ett vognteppe.. men det kan ta sin tid.. har bestemt meg for å strikke lapper og sy sammen.. men nå skal jeg jo ikke ha barn med det første så jeg har jo veldig god tid :p
Så da blir det nok en lapp nå og en lapp da mellom andre prosjekter ;)
Øvelse gjør mester sies det.. så da prøver jeg litt forskjellig :p

I morgen er det mandag og ny trenings uke er i gang..
Så når jeg har levert knerten i bhg så er det avgårde til Elixia :)

På tirsdag skal jeg jo på 6 ukers kontroll, så håper jeg får klarsignal til å bruke vekter på trening..
Det ville vært godt med litt variasjon fra tredemølle og elipse også hehe..
Kommer jo så klart til å fortsette med tredemølle og elipse også siden det er god fett forbrenning.. men vil jo stramme litt opp også :p

I morgen er det ny veie dag også.. blir spennende :)

Ha en fin kveld videre alle sammen :)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar