Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 16. november 2012

Gutten min er 3 år gammel nå :D

Jeg har vært uten nett noen dager..
Men siden sist jeg blogga så har gutten min blitt hele 3 år allerede (i går).

(dårlige bilder, tatt med mobil og har en gutt som ikke sil stå i ro :p )

Tiden flyr virkelig avgårde.. 
Er jo ikke sååååå lenge siden han lå i magen min liksom :p
Så i morgen blir det familieselskap og på søndag er det barneselskap, stress men godt når det er over også..hehe
I dag har vi laga ostekake og ei bursdagskake, samt en veldig mislykka dinosaur kake.... haha gjestene får ihvertfall noe å le av :p
Legger IKKE ut bilde av den for å si de slik.. men bursdags kaken ser slik ut:

Han gleder seg masse da <3
Har fri helg også, så får heldigvis sovet ut litt.. er så trøtt for tiden...

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar