Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 5. november 2012

Mandag og ny veie dag

Ja da var en ny uke begynt og det var ny veie dag for meg..
Tenk i dag er det 6 uker siden jeg veide meg dagen før operasjon..
Tiden har egentlig gått veldig fort etter operasjonen..
Var bare flytende og de 2 første ukene på most mat som jeg følte gikk tregt :p

For en uke siden veide jeg 125.7 kg og hadde en bmi på 44
I dag veide jeg 123.3 kg og har en bmi på 43 :)
Så jeg har ett vekt tap på 2.4 kg denne uka og det er jeg veldig fornøyd med :D
Totalt vekt tap siden jeg starta på dietten 13 august er nå 26.3kg
Tenk snart 30 kg minus og snart kan jeg bikke under 120 kg :D
Jeg må ha mange små delmål for å holde motivasjonen på topp hehe... så nå gleder jeg meg til å bikke under 120 :p
Men første delmål er jo så klart under 100kg og deretter 70 kg.. men det er jo så mange kg til så da er det viktig og ha mange små mål underveis ;)

I dag har jeg fått vært på Elixia igjen også..
Der hadde jeg 40 min på Elipsen og 1 time på tredemølla..
Kneet (med det røkne korsbåndet) var ikke helt bra på slutten så ble en del halting siste 20 min... men jeg holdt ut hele timen for det heldigvis ;)
Satse på at kneet ikke begynner å tulle neste gang også..
Og er jeg heldig så kan jeg kanskje begynne med litt styrke på Onsdag.. :D

Nå skal jeg slappe av litt før jeg tar meg en god dusj..

Ha en fin dag videre :)

-Linn

2 kommentarer: