Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 2. november 2012

Endelig helg :)

Ja da var det fredag igjen og ny fri helg for meg ;)
Uansett hvor glad jeg er i sønnen min så må jeg innrømme at det er veldig deilig med fri helg ;)

I dag har jeg vært hos klinisk sosionom og letta litt på hjertet..
Etterpå dro jeg til Elixia og hadde faktisk 40 min på Elipsen.. det er ny rekord.. jeg er jo i elendig form..hehe
Etter at jeg var ferdig med den økta så gikk jeg over på tredemølla og traska i 60 min på den...
Var så gåen i låra etter Elipsen at jeg klarte ikke oppover bakke på tredemølla da..
Men ble jo trim for det da ;)

Så dro jeg innom spar og kjøpte meg en liten dæsj biff stroganoff i delikatessen :p
Var kjempe godt og jeg dumpa ikke av det heller..hehe

Når jeg kom hjem satte jeg meg ned å slappa av ei stund før jeg satte i gang med helge vasken..
Er så godt når det er gjort :)

I kveld skal jeg ha enten taco eller kylling i karri..
Har ikke helt bestemt meg for hvilken av de to jeg skal ha :p
Også har jeg kjøpt meg litt helge kos utenom (ikke godterier altså)
Legger ut bilde etter at jeg har smakt på det om det er godt :p
Nå koser jeg meg med en kopp pukka te (cleanse).
Snart er det tid for en god dusj, for så å slappe av foran tv`en med strikke tøyet :)
Ha en fin kveld :)

-Linn


2 kommentarer:

  1. sjikkelige husmor du asså! strikketøy å te å greier :-D storvask har du hatt å trent har du jort, så flinke atte :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Må jo få gjort mest mulig mens jeg har barne fri ;)

      Slett