Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 3. november 2012

Mitt første strikkeprosjekt

Hehe ja nå har jeg prøvd å strikke lue til sønnen min..
Siden jeg er nybegynner så blir den helt enkel uten flere farger og mønster.
Tidligere har jeg bare strikka skjerf og de ble det alltid hull i så de har som regel endt opp i søppelet :p
Denne gangen ble det heldigvis ingen hull (ikke som jeg har sett til nå ihvertfall) :D

Her er resultatet:
Fikk ikke snudd bildet dessverre, men dere ser nå hvordan den ser ut :)
Tror den er altfor stor til sønnen min da... 
Gjenstår og se når han kommer oppom her for å prøve den litt senere ;)

Jeg er fornøyd ihvertfall siden det bare er første forsøk :)
Kanskje prøve å strikke flere luer, så gjerne jeg blir bedre på det ;)
Tenkte å lage en dusk eller noe å henge på lua :p

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar