Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 10. november 2012

Sandveparken = Mye vann

I dag var jeg, Nikolai, Renathe, Gabriel og ei som heter Anita på tur i Sandveparken i regnet..
Var å spaserte rundt der i ca 40 min..
Men det var da veeeeldig mye vann der i dag..hehe
Noen av stiene gikk det ikke an å gå på for de var oversvømt av vann..
Her ser dere noen bilder derifra :




 For de av dere som ikke kjenner til sandveparken, så skal altså vannstanden være mye lavere enn broen.. men her renner det nesten over broen



Men til tross for mye vann i elvene og en del regn, så var det forfriskende og godt å gå en tur i dag..
Etter turen dro vi til Renathe og ungene fikk lekt seg litt før vi dro hjem og rydda og laga oss løvbiff med poteter og lett bearnaise saus.. det var snadder :)
Nå ser jeg skal vi danse og Eivind har dratt i butikken for meg for å kjøpe kattesand og en iskaffe..
Er jo Lørdag og da vil jeg kose meg med noe godt jeg også..hihi

Ha en fin kveld videre:)

-Linn

1 kommentar: