Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 26. november 2012

Veie dag 9

I dag er det min 9`ende veie dag etter min Gbp ;)
I dag viste vekta mi 117.9 kg.. dvs 1.9 kg ned denne uka :D
Så nå er resultatene sånn som dette;

Vekt ved diett start 13 august : 149.6 kg
Bmi ved diett start: 53
Vekt ved operasjon 25 sept: 135 kg
Vekt i dag: 117.9 kg
Bmi i dag: 41

Total vekt nedgang er 31.7 kg :D
Det går da nedover dette :)
Nå nærmer jeg meg halvveis til hovedmålet mitt :p

Fikk vært på Elixia også i dag...
Deilig økt med 45 min med styrke, 30 min på elipse og 60 min på tredemølla...
Nå har jeg dusja og slapper av.
Ikke så lenge til jeg skal hente skatten min i bhg <3

Ha en fortsatt fin dag :)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Du er så flink, så flink, så fliiiiiiink!! Og jeg er så stolt, så stolt, så stoooooolt :D

    SvarSlett