Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 17. november 2012

Elf og Nisser

Jeg har fått meg billig sminke i elf serien.. har aldri prøvd den før, men tenkte det var verdt ett forsøk siden det var så billig;)
Her er det jeg fikk i posten:
Noen som har prøvd denne serien? 
Hva synes dere?
Blir ihvertfall spennende å prøve den ;)

Har også kjøpt meg noen kjempe søte nisser :
Likte dere dem?
Har kjøpt litt flere nisser, men har ikke fått tatt bilder av dem enda.
Kan legge ut bilder av de andre en annen dag og legge ut her :p

Når begynner dere å pynte til jul?
Selv begynner jeg å pynte 1 desember...
Koselig å få julepynten opp så en kan prøve å komme i julestemning.. :)

-Linn


4 kommentarer:

  1. så fine nisser :-D blir spennane å se om d e någe goe sminke då!

    SvarSlett
  2. Hei Linn! så kjekt at du har vert på bloggen min!
    Va koseligt å se deg igjen på lørdag. :)
    Eg har prøvd ELF sminken, noe e veldig bra og någe ikkje fullt så bra, men alt i alt e eg kjempefornøyd :)
    Nå følge eg deg òg.

    Klem fra Carmen

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du kom innom min blogg også :)
      Var kjekt å se deg også igjen på Lørdag :D
      Godt du er fornøyd med sminken, satser på at jeg også blir det da :)

      Slett