Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 8. november 2012

Ut på tur aldri sur :)

I dag tok jeg med meg Nikolai og vogna hans og vi gikk ned til Coop her på Hommersåk og handla og henta en pakke på posten :) 
Turen tok vel totalt ca 1.5 time :)



Når vi nærma oss butikken møtte vi på disse :p



Møtte de på hjem veien også og da fikk de hver sin skive... gjett om dem ble glade da ;)

Så stoppa vi ved stemmen og mata endene:

 De var veldig sultne.. hehe



 Så ville Nikolai selvfølgelig ha en pit-stop på lekeplassen ;)

 Ble visst veldig trøtt på turen <3
 Og her er pakken jeg henta til min store glede :D
 Kjekke blader kom i posten, så i kveld skal jeg lese og kose meg :)

Nå lager jeg middag..
Blir ostesnitzler med poteter og lett bearnaise saus i dag..
Ikke prøvd det etter operasjonen så håper jeg tåler de ;)

Ha en fin dag :)

-Linn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar