Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 12. november 2012

Veie dag 7 og personlig trener

I dag hadde jeg ny veie dag og denne uka stoppa vekta på 121.4 kg.
Dvs en nedgang på 1,9 kg denne uka :)
Jeg må si meg fornøyd med det altså :)
Vekt ved diett start var: 149.6 kg bmi på ca 53 (13 august)
Vekt ved operasjon var: 135 kg (25 sept)
Vekt nå er : 121.4 kg og bmi på 43 :)
Totalt vekt tap til nå er 28,2 kg :)
Det går nedover :D

Idag hadde jeg også min første av to timer hos personlig trener.
Veldig hyggelig gutt som het Andrew :)
Snakka en del om situasjonen min (røket korsbånd og Gbp) og jeg fortalte at hoved fokuset må være å styrke knær og lår før operasjon og selvfølgelig vekttap ;)
Vi starta da med noen greie øvelser på matte for knær og push ups inntil en vegg.. 
Hadde også en øvelse hvor jeg sto med en stor ball mellom ryggen og veggen mens jeg tok knebøy.. var tungt å ta knebøy, mine knær er ikke akkurat sterke :p
Også brukte jeg det apparatet hvor vi sitter på en "stol" og dytter en plate fra oss med beina (skal styrke lår og knær)... aner ikke hva den heter da :p
Også brukte vi ett apparat for å styrke armer, bryst og skuldre tror jeg det var.. da satt jeg på en stol og dytta 2 håndak opp i lufta (aner ikke hva denne heller heter :p )
Ble ihvertfall helt gåen i armene..haha
Etter at han hadde sett meg gå litt på tredemølla også så var vi ferdige..
Kjempe flink var han, så jeg er kjempe fornøyd :D

Jeg gikk selvfølgelig ikke hjem rett etterpå..
Jeg tok 1 time på 1elipsen og 1 time med fatburn på tredemølla før jeg dro derifra...
Så ble ca 2.5 times trening i dag :)

Og etter trening dro jeg rett til legen og fikk satt B12 sprøyta så slipper jeg å tenke på den på ett par-tre mnd ;)

Nå har jeg hatt en god dusj og kjenner jeg er helt kake..hehe
Godt jeg får hvile 1-2 timer før jeg må hente sønnen min i barnehagen.. :p

2 kommentarer:

  1. Ingen skal komme å si du IKKE har motivasjon!!! Du er jo råflink!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, nei motivasjonen er på topp den... droppa trening i dag da pga jeg har vært øm i mageregionen i 3 dager... men tok en nexium i dag morges og den hjalp.. så da blir det nok trening som vanlig på mandag heldigvis ;)

      Slett