Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 1. februar 2013

Ble skuffa over snik veiing

Jeg er så nyskjerrig og må alltid snikveie meg på fredagene..
Huff, veldig dumt i dag for jeg ble langt ifra fornøyd..
Jeg er jo så nærme 100kg nå at jeg er SVÆRT så utålmodig må jeg si... 
Har seriøst bare gått ned 300g siden mandag, og jeg som pleier å gå ned over 1 kg i uka :/
Nå i dag viste vekta 103.8 kg.. så nær men alikevel så langt borte..
Og i helgene pleier vekta å stå stille eller gå litt opp.. så ser absolutt ikke livende ut for mandagens veiing :(

Men men jeg får PRØVE å tenke at alle raser ned i starten også vil vekta få stillstand av og til og den vil gå mye saktere ned...
Så er nok til det punktet jeg har kommet nå vil jeg tro da...

Alt i alt er jeg jo fornøyd da.. har jo gått ned 45.8 kg på 5 mnd ca og det er jo helt knall..
En bmi som har gått fra 53 til 36..
Men det var den utålmodigheten da.. mitt første delmål er jo at vekta skal vise meg ett to siffra tall :p
Skulle helst vært der i går vet dere..haha :p

I dag skal jeg på jazzersice kl 10  ihvertfall og det syns jeg er kjempe kjekt..
Skal prøve den vanlige varianten i dag (pleier å gå på jazzzersice lite pga det ødelagte kneet).
Blir spennende å se om jeg klarer det de gjør denne timen da ;)
Etter jazzersice så skal vi hjem, jeg skal dusje..
Gi bort en fisk faktisk.. også skal vi gå (om været er fint nok) ned til en venninne og dattera hennes.. 
Er det stygt vær så kjører vi nok... ikke langt å gå, men kjipt å gå i vind og regn med en 3 åring som er lei av å gå turer :p
Etter det skal jeg hjem og rense akvariene og flytte mine søte små  guppyer fra 54 literen og over til 120 literen..
Det gleder jeg meg til.. blir nok himmelen for dem (de er bare 4 stk) og komme over i ett kar som er over dobbelt så stort som det de går i nå..hehe :p

Så vurderer jeg om vi skal ha taco kveld før han legger seg i kveld..
Men ikke bestemt meg enda da ;)

Ha en fin dag folkens :)

-Linn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar