Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 4. februar 2013

Veie dag 18

Ja om jeg ikke har telt feil så har jeg nå kommet til min 18 veie dag.
Jeg var så engstelig for vekta denne uka.. for jeg hadde så dårlig nedgang fra mandag til fredag (300g)
Og vet jo at de siste helgene så har vekta enten stått stille eller gått opp litt..
Og jeg var litt deppa i helga og for første gang etter operasjonen søkte jeg trøst i mat og det skjems jeg virkelig over..
Men gjort er gjort og elg er elg.. 
Uansett så var jeg da ihvertfall sikker på at denne helga ville være veldig negativ for vekta mi pga det da..
Men til min store glede så hadde den minka med 500g fra fredag til i dag..
Så total nedgang denne uka er 800 gram, og det er jo nesten 1 kg så det skal jeg heller være fornøyd med :D
Men blir bare mer og mer utålmodig nå som jeg nærmer meg 99 kg :p

Vekt ved diett start 13 august: 149.6 kg (Bmi 53)
Vekt ved operasjon 25 september: 135 kg
Vekt i dag: 103.3 kg (Bmi 36)
Total nedgang er : 46.3 kg :D

Våkna i dag med vond hals, tungt hode, forskjølelse, uggen mage OG menstruasjon... wohoo :p
Men jeg starta  dagen med 30 min spinning kl 09 og pilates kl 10.05.
Så skal jeg avslutte dagen med kettlebell kl 17.15.
Nå slapper jeg av litt, men skal hente guttungen i barnehagen og lage middag før jeg skal avgårde på trening.
I morgen blir det nok ikke elixia.. blir jeg rastløs så får jeg heller gå en tur i morgen... skal jo til elixia onsdag og torsdag også ihvertfall ;)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar