Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 4. februar 2013

Vintergryte "gulasj"

I dag prøvde jeg meg på å lage en ny suppe fra scratch... jeg som er helt håpløs på kjøkkenet :p
Men fant ut at det var på tide å prøve seg på noe nytt.. lærer jo aldri om jeg ikke prøver..
Fant Vintergryte "gulasj" på rema 1000 appen på tlf og fant ut at jeg ville prøve meg på den :)
Og suppa ble knall god :D
Vet ikke om den er laga 100% riktig, men så lenge den er snadder så bryr det ikke meg :p

Slik ble resultatet:
Både jeg og  Nikolai likte den så da vil jeg si den ble vellykket :)
Tar gjerne imot tips til andre gode supper med kjøtt i om noen har ;)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Hei :) Den så da god ut!!
    Æ bruke å lage gulasj med kyllingkjøtt :)
    Løk, paprika, litt potet, gulrot, kyllingfilet, kvitløk, purre, stangselleri, hønsebuljong eller grønnsaksbuljong, tomatpure og chili! Den blir kjempegod og e enkel å lage.

    Isabelle

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje prøve din variant også en gang da :)

      Slett