Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 6. februar 2013

Hjemmelaga karbonader

Jeg hadde en karbonadedeig i kjøleskapet som måtte brukes..
Så da ble det hjemmelaga karbonader på meg i dag gitt og det er jo så godt..
Forstår ikke hvorfor jeg har kjøpt ferdige karbonader og kjøttkaker før, når det er så enkelt å bare lage de selv :)
Og når du lager de selv så vet du jo helt sikkert hva som er i de også.. kjempe greit :)
I dag orka jeg ikke å lage noe tilbehør siden det bare er jeg som er hjemme..
så ble så enkelt som å bare dyppe den i litt sukkerfri ketchup :p

Nå er jeg heldigvis bedre med forskjølelsen og halsen.. hoster litt men ikke så spinn galt.. hehe
Så jeg skal på spinning kl 18 og satser på at det går greit ;)
Gleder meg :)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar