Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 11. februar 2013

Veie dag 19

I dag var det på tide med ny veiing gitt..
Jeg ble ikke skuffa for å si det slik..
Vekta viste nemlig 100.6 kg :D
Dvs en nedgang på 2.7 kg denne uka :D
Har gått ned en i bmi også, så snart kan jeg krysse vekk ett lite delmål som er å komme under 35 i bmi (her er jo grensa for slankeoperasjon med tilleggssykdommer)
Også er jeg bare 700g ifra mitt store delmål som er å komme meg under 100 kg :D

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg (Bmi 53)
Vekt ved operasjon 25 september 2012: 135 kg
Vekt i dag: 100.6 kg (Bmi 35)
Totalt vekttap: 49 kg :D

Jeg håper å komme meg på trening, men er nok avhengig av barnevakt siden eivind snart kommer hjem med en slapp liten gutt til meg.. så da kan han nok ikke være i barnepassen på elixia..
Så jeg krysser fingrene for at jeg får tak i en som kan sitte her og passe han mens jeg drar på spinningen kl 17.10 ca..

Ellers er det nydelig vær ute også, så håper jeg får benytte meg av det (om ikke han har feber da).

Ha en fin dag folkens :)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Du er knallflink! ønsker du at jeg skal legge deg inn i fellesveiing? hadde vært kjekkt å ha deg med:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja om du vil ha meg med selv om jeg er operert så er det bare å legge meg inn..hehe så skal jeg prøve å huske å oppdatere deg.. snikveier hver fredag og har mine faste veiedager hver mandag... Hvilken dag går dere ut ifra?

      Slett