Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 4. februar 2013

Pilates

I dag har jeg for første gang fått testa ut pilates..
Kan vel ikke si at denne treningen er noe for meg helt enda..
Jeg har jo slått halebeinet ganske kraftig for en del år siden og sliter enda med det.. så øvelser hvor jeg ligger på rygg og løfter litt på beina sliter jeg veldig med.. 
Og vekta gjør ikke saken enklere..hehe
Jeg må finne ut hva som feiler halebeinet mitt, for om det er noe som kan "fikses" på så vil jeg jo veldig gjerne det.. 
Hadde det ikke vært for halebeinet så hadde nok denne treningen vært ganske god da :)
Kommer nok til å gi det en sjangse til når jeg har kommet meg mye lengre ned i vekt.. men foreløpig legger jeg pilates på hylla ;)
Må innrømme at det ble mye latter fra meg under timen da.. for var veldig mange morsomme øvelser og det hjalp ikke på når venninna mi mista balansen og rulla over på siden eller når alle som lå der så ut som om de skulle lette fra bakken av all flaksingen med armene..
Men det sies jo at en god latter forlenger livet da :D

Hva synes dere om pilates? 

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar