Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 7. februar 2013

Nydelig dag

I dag har vært en fin fin dag.
Starta dagen med 1 time med jazzersice og det var deilig..
Så dro vi hjem og slappa av og laga litt middag.
Så fant jeg ut at jeg ville ha pappen til Nikolai og Nikolai med meg på tur og på lekeplassen..
Så da pakka vi med oss niste og drikke og gikk oss en god tur i det nydelige været som er ute..
Sola skinte og det var friskt og godt med noe hvitt på bakken noen steder ;)
OG VET DERE HVA??
JEG klarte å renne i sklia med Nikolai :D
Det er mange år siden jeg rant i ei sklie, jeg har jo ikke fått plass oppi... 
Og jeg har ihvertfall aldri klart å klatre opp til sklia (er ikke trapper) :D
Så det var stort for meg og endelig kunne være med å leke litt :D

Her er ett bilderas fra turen:

 Nydelig vær :)


 Mitt rare uttrykk kommer av at sola sto rett i ansiktet på meg, så var vondt å holde øynene åpne :p


 Litt posering må til ;)

 Noen som vet hva slags type denne karen er?
 Maaaasse fugler <3
 Jeg hånd mata denne svane ungdommen, falt helt for den <3







 Godt med en mat pause ;)
 "Eg vil opp t mamma" :p





 Mamma klarer endelig å være med å leke :D





 Klarte også å ha han på ryggen uten å få vondt i ryggen :D

Nå er det snart leggetid for Nikolai..
Når han er i seng så skal mammen se Hotell Cæsar og noen filmer på netflix og bare slappe av med god samvittighet :)
I morgen skal han i barnehagen og da kommer han ikke hjem før mandags ettermiddag..
Jeg har nemlig helge fri for han skal til pappan sin ;)

Hvordan har deres dag vært?

-Linn

5 kommentarer:

  1. Så kjekt! :-D
    Merke jo at du har gått ner i vekt åg då!

    SvarSlett
  2. Åh...sånne "små" ting blir såå store for oss;D Kjenner meg så godt igjen:)) Lykke:D <3

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder forresten;) Ser ut som dere har kosa dere masse:))

    SvarSlett
  4. Takk for det.. ja vi hadde det kjempe koselig :)

    SvarSlett