Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 20. februar 2013

Steffen Jakobsen (idol)

Som den country jenta jeg er så DIGGER jeg Steffen Jakobsen i idol.. 
Han har en fantastisk fin country stemme.. han er rett og slett allerede en country stjerne i mine øyne..
Og i dag fikk jeg den første plata hans i posten :D
Så i skrivende stund så nyter jeg lyden av denne:
Nå skal jeg høre videre på plata mens brødene står til heving..
Så får jeg lage noe tomatsuppe og lade opp til min siste spinning time på lenge..
Huff blir trist..
Må høre med de om å fryse medlemskapet til jeg får lov å trene igjen når kneet har kommet seg etter operasjonen.. aner jo ikke hvor lang tid det tar.
I morgen kl 09 skal jeg skrives inn på sykehuset, måtte regne med å bruke store deler av dagen der. 
Men så skulle jeg hjem på permisjon og komme tilbake fredags morgen og da er jeg første mann ut til operasjon..
Håper ikke det er altfor tidlig mtp at jeg skal dra med meg Nikolai og pappaen til sykehuset.. Pappaen må kjøre meg og Nikolai kan jo ikke være hjemme alene akkurat. og vi må kjøre helt fra Hommersåk ;)
Men det ordner seg nok..
Nervene er i høyspenn ihvertfall 

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar