Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 13. februar 2013

Spinning i kveld

Etter noen dager med en febergutt hjemme så skal det bli utrolig deilig å komme seg på trening igjen..
Skal på easy cycling i kveld og gleder meg kjempe masse :D
Ble dårlig sist gang, men håper det var ett engangs tillfelle.. aldri blitt dårlig av spinning før.. mulig det er B12 mangel som merkes isåfall... er på tide med ny sprøyte ;)
(bildet er tatt mens jeg venta på en spinning time)

Har jo gått ett par turer med han pakka godt inn og godt plassert i vogna..
Er mosjon det også, men langt ifra så god trening som den jeg får på elixia :p
Så dette skal bli godt altså.
Broren min skal passe han her i kveld da siden jeg ikke er hjemme før han skal være i seng..
Men kjennes ikke ut som han har feber, så da kan han bli med i barnepassen igjen i morgen forhåpentligvis :D

I dag var vi tidlig oppe.. han sto opp kl 05.40.. så her er klesvasken bretta og lagt på plass, ny maskin er i gang og snart ferdig, oppvasken er tatt og frokosten er spist..
Nå slapper vi av før vi rusler en tur..
Føler det er litt tidlig å gå tur enda, men blir nok ikke lenge til ;)

Ha en fin fin dag :)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar