Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 11. februar 2013

Tur i fin været :)

I dag har jeg en feber syk gutt hjemme..
Så jeg har ikke fått dratt på trening pga mangel på barnevakt..
Så da pakka jeg han godt inn og satte han i vogna.. så rusla vi oss en tur :)
Det var så fint vær ute og trimmen trengs jo..hehe
Frisk luft har ingen vondt av heller;)
Fant meg en ny løype vi kunne gå.. kjempe koselig tur og gleder meg til neste tur.. kanskje i morgen? ;)

Her er ihvertfall noen bilder fra i dag:







 Kanskje vi skal ha med oss noe å drikke og spise en gang og ha rastepause her? Veldig koselig ihvertfall :)
 En fin badeplass på sommerstid kanskje?
 Liker meg så godt på grusveier i skogen, er så koselig <3


Koselig her på vinteren, hvordan er det da på sommeren? ;)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar