Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 2. februar 2013

Morgen spinning

I dag starta jeg dagen med en time med spinning..
Tror jeg har halsbetennelse også for det er så sinnsykt vondt å svelge.. 
Men lot ikke det stoppe meg fra å spinne :p
Knall hard spinning time for meg med min kondis.. men det var utrolig deilig altså :)
Var en vikar i dag og har ikke sykla med henne før, hun var en del tøffere enn de andre jeg har sykla med..hehehe
Men jeg holdt da ut hele timen og var svett og god når jeg var ferdig.. og det er jo ett bra tegn? :p
Fant ut at med den nye frisyren så var både fliseklemmer og strikk nødvendig :p
Mens jeg trente så kosa Nikolai seg i barnepassen der nede.. og det var faktisk en god del unger der i dag ;)

Nå skal jeg snart dusje og slappe av litt..  så får jeg rydde og vaske litt..
Må også ned i dyrebutikken en tur..
Men ellers skal vi bare slappe av og kose oss i dag..
Mulig vi tar oss en tur ut senere om været holder seg bra :)
I kveld blir det litt Taco , ostepop, nøtter og pepsi max... er jo lørdag ;)

Ha en fin lørdag :)

-Linn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar