Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 1. mai 2012

Nye fisker og besøk

I går var vi innom dyrebutikk og kjøpte oss noe små plukk til akvariene mine..
Kjøpte også 4 nye fisker..
Endte opp med slike som  dette:
En Dalmatiner Molly og en nesten helt lik bare oransje 
Og 2 av disse søte
(bildene er henta fra akvaforum)

De nederste likte godt albinoene og di flekkete coryene jeg hadde fra før.. så de kom heldigvis fort inn i gruppa :)

Utenom det så kjøpte jeg decopage lim og kost , så tenkte jeg skulle øve meg litt på det...hehe kan bli spennende :p
Var også og besøkte mamma og kjæresten i det nye huset deres i Egersund.
Kjempe koselig sted og koselig hus..
Blir lettere for oss å besøke de når de bor der også for da slipper vi båt osv som vi måtte når mamma bodde på karmøy ;)

I dag skal vi på middag til pappa , det blir nok kjempe koselig regner jeg med...
Han skal servere kjøttkaker og det er jo kjempe godt :)
Nikolai synes jo også det er kjekt å være med morfar og hundene hans ;)
Pappa har 2 Manchester Terriere ( Kjempe søte hunder) :)
(bildet er henta fra google)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar