Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 20. mars 2013

Deilig å være tilbake på trening

Det er knall herlig å være tilbake på trening altså :D

Men må innrømme at jeg gleder meg til jeg kan stå på spinning sykkelen også hehe
Føler meg jo kjempe lat.. de andre ser jo ikke at jeg tar på ekstra tyngde slik at jeg også må slite mens de står :p
Var litt stusselig uten treningsvenninna mi i dag da, men gikk da greit for det ;)
Gleder meg masse til hun kan være med igjen ihvertfall, og blir kjempe glad om andre også slenger seg med.. er jo kjekkere når vi er flere sammen :D



Er veldig spent på når jeg får lov å prøve kettlebell igjen.. blir litt ensformig med bare spinning og styrke (egentrening) ;)
også må jeg spørre fysioen om hvordan jeg kan strekke ut etter spinning.. for det de andre gjør får jeg vondt i kneet av... men satser på at han har noen gode råd ang det til meg :)
Skal til han og trene på fredag, så får høre med han da :)

Føler vekta denne uka går veldig dårlig.. hater å gå med den følelsen.. så kjenner jeg vil få overstått snikveiinga på fredag og den ordinære på mandag slik at jeg kan komme igang med en ny uke.. 
Får bare håpe magefølelsen min er feil frem til da, men det vil jo tiden vise :/

-Linn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar