Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 4. mars 2013

Veie dag 22

Ja da har jeg vel kommet til veie dag 22 om jeg ikke har kommet helt ut av tellinga? :p
I dag viste vekta 97,9 kg
Det er en nedgang på 600 gram denne uka..
Jeg må nesten si meg fornøyd siden jeg ikke kan trene, har tanta på besøk OG har forstoppelse (jippi)
Det rareste er vel egentlig at jeg gikk ned 100 gram fra mandag til fredag og 500 g i helga..
Av en eller annen grunn så går jeg ofte ned mest i helgene når jeg er mest usunn :p
Venter også på platå da, regner med jeg snart treffer på ett.. og gruer meg til det..hehe

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg (Bmi 53)
Vekt ved operasjon 25 september 2012: 135 kg
Vekt i dag: 97.9 kg (Bmi 34)
Total vektnedgang: 51.7 kg :D

Det går da rette veien :D

I dag skal jeg til min første fysioterapi time etter kne operasjonen, så er veldig spent :)
Ha en fin dag :)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar