Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 14. mars 2013

Ett underveis bilde

Tenkte jeg kunne gi dere ett nytt sammenlignings bilde av meg før og nå ;)
Er stort sett når jeg sammenligner bilder at jeg ser at det er stor forskjell...
Dessverre ser jeg det ikke i speilet.. der er jeg fortsatt bare feit og stygg..
Håper virkelig hodet følger med snart..hehe..
Men nyter livet mye mer nå enn før, for nå sliter jeg ikke med å bevege meg lenger :D
Og jeg er jo blitt glad i å trene og det hjelper jo på humør og helse også ;)

Jeg blir ikke lei av å sammenligne bilder altså :p

Ha en fortsatt fin dag folkens :)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Fine du har blitt!!!

    Jeg vet hva du mener med at du fremdeles ser den gamle tjukke jenta. Ser meg selv i speilet og ser den gamlo gode tjukke jenta. Av og til derimot så ser jeg ulike ting med meg selv som jeg ikke har lagt merke til. Ting som viser at jeg er tynn!

    Du er veldig flink og 7,5 kilo siden vi startet fellesveiing er kjempe bra, Keep up the good work!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :) Håper jeg får hodet også med snart ;)
      Gikk gjennom buksene i skapet i dag da.. og har nesten ingen i skapet.. men derimot en svæææær haug på gulvet med for store klær.. det er deilig :D

      Slett