Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 11. mars 2013

Frisk og god tur


Det er noen dager siden denne turen nå, men ville gjerne dele bildene med dere..
Så da blogger jeg bare om den nå :p
Jeg tok sjangsen på å gå min første tur etter kne operasjonen.. valgte å gå uten både krykker og barnevogn.. noe som var litt risky siden jeg ikke ante hvordan kneet ville takle opp og nedover bakkene ;)
Men det gikk kjempe fint, var ubehagelig da, men ikke vondt heldigvis :)
Turen var herlig.. Nydelig vær men litt kjølig...
Med andre ord friskt og godt ;)
Jeg synes det er så deilig å være ute i frisk luft, og jeg gleder meg faktisk helt enormt til jeg kan gå på gode fjellturer :D 
(Hadde aldri trodd jeg skulle si det noen gang :p )

Her er ihvertfall noen bilder fra turen våres:




Vi stor koste oss :)

-Linn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar