Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 18. mars 2013

Veie dag 24

Ja da var det enda en ny veie dag..
Jeg er fornøyd med nedgangen, MEN jeg er skuffa også..
For når jeg snikveide meg på fredag så hadde jeg gått ned 2.6 kg..
Men i dag var det bare ned 1.2 kg istedet.. dvs at fra fredag til i dag har jeg gått opp 1.4 kg :/
MEN jeg har jo gått ned denne uka i det minste så får være fornøyd med det..
så håper jeg ikke at kroppen har nådd ett platå fra fredag av :/
Men det gjenstår og se til snikveiing på fredag da ;)

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg (Bmi 53)
Vekt ved operasjon 25 september 2012:  135 kg
Vekt i dag: 94.9 kg (Bmi 33)
Totalt vekttap: 54.7 kg :)
En nedgang på 1.2 kg denne uka er jo bra syns jeg.. ble bare litt skuffa etter helga :p
Vil jo komme meg under 90 kg nå..hehe :p

I dag skal jeg til fysio så håper jeg får grønt lys til å fortsette treningen som jeg har gjort :)

Ha en fin dag :)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med flott nedgang! Nå veier du mindre enn jeg gjør (men du er vel lavere enn meg, for jeg ser du har høyere BMI enda). Jeg har slitt med å komme meg i gang ordentlig igjen etter jul, så det er opp og ned et kilo hver uke omtrent. Får ta meg sammen. :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er ca 168 høy.. hehe så er ikke så høy nei ;)
      Og takk for det :)
      Hehe ja en må ta seg i nakken av og til ;)

      Slett