Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 10. mars 2013

Fantastisk deilig dag

Jeg våkna deprimert pga en del problemer i økonomien..
Men så fikk jeg tlf fra pappaen til Nikolai der han lurte på om jeg ville vær med dem på solastranden og kose oss også dra på bowling etterpå..
Må si at den tlf samtalen kunne ikke kommet på ett bedre tidspunkt..
Humøret spratt opp og jeg fikk plutselig kjekke ting å tenke på istedet :D
De henta meg og vi reiste ut.. og jeg angrer ikke ett sekund.. sola strålte og det var perfekt vær å være ute på stranda i i dag altså :D
Var Nikolai sin første bowling tur også i dag og det var veldig populært, så dette må vi virkelig gjenta altså :D
Her kommer ett mega bilde ras fra dagen :D













 Da var vi på vei til Bowlingen :)


 Søte små bowling sko i str 26 

 Sist jeg prøvde denne genseren så var den altfor trang, nå er den for løs :o







 Jeg var 1 poeng ifra å få en gratis slush :p
Og for første gang vant jeg over Eivind :p
 En som var litt gira :p



Har rett og slett hatt en super dag i dag :D

I morgen er det ny veie dag.. veldig spent på den siden jeg har kosa meg litt ekstra i helga ;)

Ha en fin dag folkens..
Nå skal jeg slappe av og se pengene på bordet kl 20 :)

-Linn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar