Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 25. mars 2013

Veiedag 25

I dag er det Mandag og tid for ny veiing..
Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd jeg skulle gå ned så mye denne gangen siden jeg har fått tante rød på besøk :p
Men ble rekord denne uka faktisk med hele 3.2 kg ned :D
Det skal jeg absolutt ikke klage på..
Jeg gikk på vekta flere ganger for å se at den stemte, men viste det samme hver gang..hehehe

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg (Bmi 53)
Vekt ved operasjon 25 sept 2012: 135 kg
Vekt i dag: 91.7 kg (Bmi 32)
Totalt vekttap: 57.9 kg :)

Nå er jeg bare 1.7 kg fra mitt neste delmål som er å se 80 tallet på vekta..hehe.. så nå er det bare å telle ned :D

Denne helga var jeg på spinning både fredag og søndag.. det var deilig...
Endelig klarer jeg å stå i intervallene igjen og da ble det mye kjekkere å spinne igjen til min store glede :D
Nå skal jeg slappe av med film på netflix mens skatten er i barnehagen..
Så får jeg gruble på hva vi skal ha til middag mens jeg ser film ;)

Ha en fin dag folkens :)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar