Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 6. mars 2013

Tilbake i trening


ENDELIG er jeg tilbake på trening igjen :D
Skal ikke klage heller for jeg trodde jeg måtte være enda lenger vekke fra trening siden jeg fikk beskjed om at jeg måtte gå på krykker i opp til 6 uker..
På fredag som kommer er det 2 uker siden operasjon og jeg går uten krykker :D
Tar de med meg når jeg skal gå i bakker for første gang sånn i tillfelle..
Men har ikke brukt de i det hele tatt på 2 dager nå *stolt* :D
I dag dro jeg rett til Elixia etter at jeg hadde levert Nikolai i barnehagen..
Der trente jeg dette:
1 time på ergometersykkel

også15*3 på hver av disse:

Vertical traction
Rotary torso
Pullover
Abdominal
Abductor
Horiz.leg press
Arm curl


Deilig å få trent igjen altså :D
Ergometersykkelen får duge frem til jeg får grønt lys fra fysioterapauten til å hive meg på spinning igjen ;)
Er sikkert ei stund til jeg får bli med på kettlebell og jazzersice igjen da.. men skal overleve med kun spinning i sal frem til da.. så håper ikke jeg må vente for lenge med spinning :p

Jeg har blitt lagt merke til på trening.. det er jo koselig..
En eldre herremann kommenterte at det var ei stund siden han hadde sett meg nå..hehe
Og hun ene som jobber i barnepassen kom bort til meg og sa " Oh you look fantastic"
Det gleder en sjel med lav selvtillit :D

Har allerede tømt i meg 1.4 liter med vann på trening, så da har jeg resten av dagen på 7 dl så er vann målet mitt nådd for i dag ;)
Nå har jeg nettopp spist ei skive med stekt egg... var rimelig sulten når jeg kom hjem kan du si.. heiv bare i meg ett knekkebrød før trening, og det sitter ikke så lenge i :p
Nå skal jeg ta meg en god dusj, skifte bandasjer på kneet og slappe av mens han er i barnehagen :)

Ha en fin dag videre :)

-Linn

2 kommentarer:

  1. RESPEKT!!! Fy søren å god du er!! Håper virkelig du klapper deg godt på skuldra, snuppa, for dette er kanonbra gjort :D :D

    SvarSlett