Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 11. mars 2013

Veie dag 23

Ja da var det tid for ny veeing..
I dag stoppa vekta på 96.1 kg, dvs en nedgang på 1.8 kg denne uka ;)
Kosa meg litt for mye denne helga jeg, så må si meg fornøyd :p
Jeg venter enda på ett platå, så gruer meg til det kommer..hehe
Slik ser det ihvertfall ut så langt:

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg (Bmi 53)
Vekt ved operasjon 25 september 2012: 135 kg
Vekt i dag: 96.1 kg (Bmi 34)
Total nedgang: 53.5 kg :)
67% av overvekten er borte :D
Ca 26 kg igjen til jeg har nådd vekt målet mitt.
Det minker og det er deilig å se :)

I dag skal jeg til fysioen og trene opp kneet, så stikker jeg nok innom elixia og tar meg ei treningsøkt der også regner jeg med ;)
Deilig å trene :)

2 kommentarer:

  1. så bra :-D Nå e du tosifra for allti regne eg me, å d e jo ein fine tanke!

    SvarSlett