Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 17. mars 2013

Sukker fri is

Jeg er SÅ glad for at det finnes sukker fri is :D
Enda bedre er det at den er kjempe god, og favoritten min i denne pakken er faktisk den med minst kcal og karber :)


Den Danske isbilen redder meg og mitt behov for is.. ikke så ofte jeg spiser is da.. men av og til er det kjempe godt med is.. spesielt når sommeren kommer :)
Min favoritt i denne pakken er bringebærstanga.. den er skikkelig snadder..
Har til og med sendt dem mail og spurt om de ikke har planer å selge disse i egne pakker.. litt kjipt å kjøpe en stor pakke til 199 kr for å få 6 av isene mine :p
De andre er også gode altså, men disse er jo de beste da og er jo de jeg vil ha..
Vanilje og kakao stang kommer på en god 2 plass i den pakken altså.. kjempe god den også :)

Så der har har dere andre is elskere også ett tips ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar