Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 1. mars 2013

Twilight

Jeg bare eeeeelsker Twilight filmene altså <3
Har kjøpt alle filmene og i går kom den nyeste  i postkassa til min STORE glede :D
Nå blir det snart Twilight maraton og jeg virkelig GLEDER meg :D








5 helt fantastiske filmer..
Og jeg virkelig digger skuespillerene <3
Skulle virkelig ønske det kom flere av disse filmene..
Men men får nøye meg med disse 5 da ;)
Kommer nok til å se dem mange ganger ihvertfall :p

Flere twilight frelste der ute hehe?

-Linn






2 kommentarer:

  1. Ah, får jeg være med? ;)

    SvarSlett
  2. Jeg leste bøkene for en del år siden, og var helt frelst. Det er vel da lovpålagt å ikke like filmene? :P Neida, jeg syns faktisk flere av filmene er gode representasjoner av bøkene, og historien er temmelig søt! :D

    SvarSlett