Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 9. juli 2012

Alt blir så mye mer virkelig nå

Nå har jeg fått brev om innleggelse 24 september på sykehuset når jeg skal ha GBP 25 september...
Og jeg skal snakke med Ernæringsfysiolog og sykepleier 30 juli..
Da skal vi finne rette dietten for meg siden jeg skal ned 10kg på 6 uker før operasjonen :)
Er jo bare ca 1 mnd til diett start :O
Dette blir spennende og jeg merker jeg er veeeeldig utålmodig nå..
Varmen tar knekken på meg.. hehe
Men neste sommer blir nok myyyye bedre når jeg forhåpentligvis er myyyye slankere :D
Gruer meg sinnsykt til operasjonen , men skal bli så godt å bli ferdig med den :)

Om noen som har hatt Gbp leser dette , vet dere om det er lov å drikke te på dietten?

2 kommentarer:

  1. Så spennende :D Jeg ahr begynt på knekkebrødkuren. Gått på den i en uke nå. Bare 7 uker igjen :p Jeg kan iallefall drikke kaffe eller te, uten sukker og melk :) Men, jeg vet jo ikke hvordan diett du skal gå på :)

    SvarSlett
  2. Skal du gå på kur i 8 uker? Hvor mye må du gå ned på kur da?
    Hvordan fungerer knekkebrød kuren egentlig?

    SvarSlett