Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 15. juli 2012

Prosjekt røykeslutt dag 1

Ja da var jeg igang med prosjekt røyke slutt...
Hadde min siste røyk i går, så er første dagen i dag uten røyk...
Kjenner nå at suget er veeeeeeldig stort , men jeg skal IKKE sprekke...
Har heldigvis Røykeslutt applikasjonen på moben som jeg studerer hver dag for å se hvilke helsegevinster jeg har oppnådd , hvor masse penger jeg har spart og hvor mange røyk jeg har hoppa over.......

Akkurat NÅ står dette :

Nå har du vært røykfri i 19 timer.
Du har spart ca 28 kroner
Du har spart kroppen for 7 røyk


* Mengden Oksygen i blodet nærmer seg normale verdier
* Mengden karbonmonoksyd i blodet synker.


Er jo ikke feil å ha noe slikt å følge med på... Når suget er på det største så sitter jeg å leser på denne appen for å bli motivert på ny ;)

Jeg bør jo slutte pga slankeoperasjonen , men MÅ ikke...
Så slutter mye pga operasjonen og pga jeg vil forbedre helsa mi i samme slengen...
Røyk er jo bare giftstoffer en kaster bort en haug med penger på... Så hvorfor fortsette liksom? Er jo bare idiotisk å fortsette mener jeg da ;)

3 kommentarer:

  1. MÅ dere ikke slutte?? Hm, alle på Voss MÅTTE. Hadde man ikke sluttet å røyke 2 uker før operasjonen, ble man ikke operert. Merker det er stor forskjell på diverse ting når jeg leser om forskjellige sykehus

    SvarSlett
  2. Åja.. ja da er det stor forskjell..
    Spurte om jeg fikk operasjonen selv om jeg ikke skulle klare å slutte og da sa han " ja , vi kaster deg ikke ut av sykehuset av den grunn" , men han presiserte at han virkelig anbefalte røykeslutt da ;)

    SvarSlett
  3. Da har du e snillere lege :p De var kjempe strenge på det. Ingen røykeslutt, ingen operasjon. De kunne ikke tvinge oss etterpå, men de ville ikke ha noen røyking mens vi var på sykehuset :p

    SvarSlett