Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 21. juli 2012

Prosjekt røykeslutt dag 7 og Capella Play

I dag er jeg inne i den 7 dagen som røykfri.. og i morgen har jeg fullført 1 uke uten røyk..
Jeg klarer meg faktisk veldig bra og sliter sjelden..:)
Hender en sjelden gang at jeg tenker det hadde vært godt med en røyk etter mat f.eks.. men er ingen problem å motstå den heldigvis :)

I dag har vi kosa oss på Capella Play på kvadrat fra kl 10.30-14.30 ca så gutten min har fått kjørt seg litt i dag..
Han elsker jo å være på Capella å leke med alle andre barn..
Og mammen kosa seg med lunch sammen med søstera til typen (Renathe) og sønnen hennes (Gabriel)... Og niesa til Typen (Sunniva)..
Var KJEMPE kos :D

Etterpå var vi å skikka litt på Kvadrat før vi dro hjem..
Var ikke hjemme før ca kl 18.. så har vært en laaang dag... hehe

I kveld skal jeg lage meg Nachos tenkte jeg , det er jo så snadder :)
Snart skal lille skatten min legge seg og mammen skal slappe av :)

Ha en fin fin Lørdag alle sammen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar