Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 16. juli 2012

Prosjekt røykeslutt dag 2

Ja da er jeg snart ferdig med 2 dag som røykfri..
Hehe må innrømme at jeg sliter maks , men har enda ikke tatt en eneste røyk ;)
Søker fortsatt trøst i appen på tlf min...

Dette står det nå :

Nå har du vært røykfri i 1 dag og 15 timer


Du har spart ca 64 kroner
Du har spart kroppen for 16 røyk


* Risikoen for hjerteinfarkt har blitt lavere
* Mengden karbonmonoksyd i blodet er nå normalisert
* Mengden oksygen i blodet er normalisert


Dette kaller jeg motivasjon.. hehehe
Så håper jeg bare jeg klarer å fortsette i samme retningen ;)

Ha en fin kveld alle sammen :)

3 kommentarer:

  1. Lykke til, dette klarer du:-)

    SvarSlett
  2. D e jo bare positive sider me å slutta så eg håpe che du sprekke :-D Har tro på deg eg!

    SvarSlett
  3. Takk for det anonym :)
    Benedicte: Regner ikke med jeg sprekker , har troen selv også...
    I går var den værste dagen da , i dag er det litt lettere heldigvis :)

    SvarSlett