Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 16. juli 2012

Uflaksen fortsetter

Jada da har alle ynglene mine i det minste akvariumet dødd av mystiske grunner..
Klarte å redde 1 og den flytta jeg til ett annet akvarium...
Ellers er det 2 eller 3 reker igjen i det minste karet , men de skal jeg nok også flytte snart.
Mens jeg prøvde å se etter "overlevende" i karet så gikk selvfølgelig pæra...
Klarte gså å glemme å kjøpe ny da vi var på butikken...
Skulle se etter billig luft pumpe til karene , men selvfølgelig har den butikken ferie nå...
Og ene lyset på bilen slutta å funke og det hjelper ikke å bytte pære og sikringen er inntakt...
Itillegg slutta den midlertidige bryteren til vifta i bilen også å fungere og vi fant ikke ny sikring i butikkene (ja vifta har tatt kveld så måtte jukse"
Så fant jeg ut at jeg ville vaske bilen utvendig.... det ble en våt opplevelse pga regnet som fant ut det skulle dette ned akkurat da :p
Og på toppen av det hele så har jeg ikke fått sovet i natt , lå bare å vrei meg hele natta...
Mulig det er pga jeg grubler på hva som kan være galt i de 2 små karene mine siden fiskene ikke vil leve der , itillegg til heftig røyk sug... Jeg har så sinnsykt lyst på en røyk , men jeg skal ikke :p

Jaja satser på bedre dager snart med mindre uflaks :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar