Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 25. juli 2012

Innkjøp

I dag har jeg og Benedicte vært på ikea og traska i 2-3 timer..
Hun skulle finne bursdagsgave fra meg siden hun nettopp fylte 17 år.
Her er det hun endte opp med ;)

Og selvfølgelig klarer jeg ikke å la være å handle litt selv også , er jo sååå mye fint på ikea.. hehe..
Her er det jeg endte opp med:

Nye puter til sofaen :)
Kubbelys , fat  og orkide med potte.
Har planer om å få bilder på lysene iløpet av kvelden. 
Maleriene i bakgrunnen malte Nikolai når han var 1 og 2 år gammel;)
4 Snacks skåler
4 Gryteunderlag
Rammer til bildene av bestemor og bestefar <3
Godt å endelig få de opp på veggen.
Slik ser ramma ut på nært hold
Og utenom dette så kjøpte jeg 3 nye kasser til lekene til Nikolai siden noen av hans var sprukket..

Etter at alt var satt på plass og vi hadde rydda osv så laga vi oss woken jeg nevnte tidligere i bloggen.
Benedicte syntes også den var god :)

Nå skal vi kose oss med hasselnøtter, farris og Decoupage.
-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar