Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 14. juli 2012

Lørdag og kos

I dag fikk jeg faktisk lyst på litt øl..
Så nå koser jeg meg med øl og chilinøtter...
Holder på å lage meg Chicken Tandoori også , det er jo så godt :D
Ellers er musikken på full guffe og det er nydelig vær ute...
Musikken som får meg i super humør er 90 talls musikk...
Så det er det det går i her hos meg i kveld :p
Ellers sitter jeg alene , så blir nok mye skarvling i tlf innimellom hehehe :p

Også skal jeg slutte å røyke tenkte jeg..
Spent på om jeg klarer det da..
Målet er å slutte etter jeg har røykt opp det jeg har liggende...
Har lasta ned en røykfri applikasjon på tlf som skal hjelpe og motivere meg...
Er jo smart å slutte før jeg skal operere så da tenkte jeg " hvorfor ikke hoppe i det" :p

Kommer til å oppdatere mer om det etterhvert her på bloggen for de som interesserer seg for det ;)

Ha en fin Lørdags kveld alle sammen :D

2 kommentarer: