Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 17. juli 2012

Prosjekt røyeslutt dag 3

Ja , da er dag 3 som røykfri over og dagen i dag var mye lettere enn i går heldigvis..
Merker det mest etter jeg har spist og når jeg er ute da.. hehe
Men det går bedre nå , og det er det viktigste...

Studerer fortsatt appen på tlf om dagene..
Og akkurat nå står dette :

Du har vært røykfri i 2 dager og 18 timer


Du har spart ca 108 kroner
Du har spart kroppen for 27 røyk


* Lukt -og smakssansene er nå blitt bedre
* Lungekapasiteten øker
* Det er lettere å puste fordi muskulaturen rundt luftrørsgrenen er mer avslappet


Kjempe kjekt å se hvor store endringer det er på så kort tid... :D

Har tenkt mye på disse pengene jeg sparer , for det blir jo en del etterhvert,..
Tror jeg skal legge de til sides og unne meg noe for dem etterhvert :)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer, så utrolig bra jobba!
    Jeg anbefaler å ringe til røyketelefonen. der kan du få proff oppfølging helt gratis i ett år!
    800 400 85...

    SvarSlett
  2. Hei søta! Plutselig oppdaget jeg bloggen din. Synes det er flott at du er i gang med røykeslutt. Vi pratet jo litt om det sist vi to gikk tur rundt Stokki. Dumt det ikke har blitt flere turer på oss, det må vi prøve å få endret på etter hvert, kanskje når jeg skal være hjemme i permisjon fra september av? :)
    Stor klem!

    SvarSlett
  3. Hei snuppa :)
    Jo det hadde vært koselig det... men kanskje ta det når jeg er ferdig operert osv da.. skal operere 25 september :)

    SvarSlett
  4. Så flinke du e! Suns du ska legga di pengene vekk eg, blir endå ein bonus me å slutta på en måte! :-D så neste sommar kan du bruga pengene på dyreparken tur me nikolai feks? :-D elle nye kler t deg sjøl :-))

    SvarSlett
  5. Ja komme nok t å prøva å spara de ja

    SvarSlett