Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 31. juli 2012

Møte med sykepleier og ernæringsfysiolog

I dag har jeg vært på møte med Sykepleier og ernæringsfysiolog..
Sykepleieren kunne berolige meg med at jeg hadde gått opp maks 2 kg og ikke 5 som jeg trodde etter at jeg var hos kirurgen...
Og heldigvis var det vekta hos sykepleieren i dag som teller når jeg begynner på forslankinga :D
Fikk vite en hel del om dietter osv i dag... og troooor jeg kommer til å holde meg mest til shaker og supper , men kommer til å ha litt knekkebrød og barer innimellom for å få litt variasjon... Vil nok bli ganske lei av BARE supper og shaker i 6 hele uker... hehe
Bare passe på og holde meg under 1000 kalorier per dag :)
Om jeg har regna riktig så begynner forslankinga mi 13 August , samme dagen som jeg skal til legen... :p
Det blir gøy for legen vet nok ikke at jeg har fått op dato , siste han fikk vite fra meg var info møtet...
Så blir gøy å se reaksjonen hans når datoen er satt og forslankinga er starta :D
Legen har vært veldig gira på at dette skulle skje fort , så han har spurt meg om dette hver gang jeg har vært der.. så endelig kan jeg gi han en dato....

Håper jeg går ned MYE på forslankinga , men kan jo ikke regne med mer enn di 10 kg da.. men hadde ikke blitt lei meg om jeg klarte å miste enda mer..hehe
Må jo snart komme igang med treninga igjen også. Jeg må jo trene opp lår og kne før kne operasjon...
Så det blir jo to fluer i en smekk... :)
Men så er jo det lettere å sette av tid til trening når sønnen min har begynt i bhg , da har jeg jo faste dager hvor jeg kan gjøre slike ting uten å måtte følge med på han itillegg ;)
Men han begynner jo nå i slutten av August , så får ta litt små ting hjemme først og øke det når han er ferdig innkjørt i bhg ;)

Jaja det nærmer seg nå ihvertfall.... Etter min beregning er det ca 8 uker til operasjon og 2 uker til diett starten ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar