Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 27. juli 2012

Derfor fungerer Gastric Bypass


Slik utføres en Gbp


Mange mener dette er en enkel løsning på å bli kvitt overvekt.
Jeg mener de bør ha alle fakta på bordet før de kan uttale seg om det.
Så da har jeg lagt inn noen linker her med info for de som har lyst å lære mer om Gastric Bypass.
Selv gruer jeg meg veldig til denne operasjonen og tiden etterpå , for jeg vet at det ikke er en enkel utvei.. 
Det kommer til å bli knall tøft , men det blir verdt det til syvende og sist når jeg får mer bevegelighet og kan begynne å leve igjen ;)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Håper operasonen din går bra :)
    Får du dekket eller skal du betale selv? Har selv tenkt tanken, men jeg tør ikke :/ Kjenner to som har gjort det, og hun ene har blitt ALT for tynn, så det må du passe på ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det :)
    Jeg får den dekka...
    Gruer meg ihjel til selve operasjonen og di første ukene etter selv...
    Så gleder meg sinnsykt til det er overstått..
    Tenker at det er bedre å gå gjennom dette enn å leve med ekstrem overvekt resten av livet..
    Satser på å ikke bli for tynn ja... hehe
    Du får ha lykke til uansett hva du skulle bestemme deg for ;)

    SvarSlett