Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 31. juli 2012

Turbulent dag med shopping tur , tanker osv

Jeg og søskenbarnet mitt satt her på Lørdag og laga litt armbånd og kosa oss med bakt potet...
Kjempe koselig med besøk av henne  :)
Her er armbånda jeg laga:
Helt enkle men greie





Og i dag var jeg og svigerinna mi på Kvadrat en tur.
Koste oss  først på Newsman med isfrappe og Foccacia , snadder :D
Så gikk vi og skikka litt helt til Nikolai fant ut at han skulle stikke av...
Himmel og hav... da ble jeg stressa da..
Og hele 2(!!!) ganger klarte han det...
Første gangen fant jeg han i lekebutikken , noe jeg regna med siden jeg sa vi skulle dit etter vi hadde vært på hobbybutikken...
Men andre gangen han stakk av fant vi han jo ikke med det første...
Var seriøst hakket før jeg begynte å stortute på senteret foran en drøss med fremmede :p
svigerinna mi sa jeg skulle passe gutten hennes så skulle hun gå ned i informasjonen og etterlyse han der...
Men jeg står der så kommer det ei dame med nikolai på armen... og himmel og hav for en lettelse det var.
Jeg var så redd og jeg takka den snille damen maaaange ganger...
Idet damen gikk så kom securitasen , han så at jeg fikk gutten min av dama og spurte meg om det var 2 åringen som var savna.. jeg sa ja og han slapp å gå å lete.. hehe
Måtte jo selvfølgelig forklare Nikolai at han ikke kan stikke av , mamma blir redd og det kan skje han noe når han er alene...
Disse 2,5 åringene er jo kjempe raske.. Jeg skulle bare se etter en shampo hos frisøren , tok maks 1 min og han var jo rett bak meg... og når jeg snudde meg tilbake så var han borte...
Huff og huff , følte meg som værdens værste mamma , han har jo ALDRI stukket av før...
Heldigvis gikk det bra og han sover søtt i senga si nå <3

Til tross for dette så fikk jeg kjøpt meg noe dill dall etterpå... hehe
Her er noe av det jeg endte opp med :

Nye øredobber



Ett nytt skilt , synes teksten var såååå fin <3

Nikolai fikk seg en liten truck i lekebutikken for oppsparte Br-merker
og 3 nye guppy fisker er i akvariet mitt og koser seg :)

Har vært en stressende med koselig dag..

I kveld derimot har humøret vært opp og ned..
Sliter jo med str min , trøtthet og smerter her og der.
Itillegg så føler jeg meg som en dritt når når jeg sliter sånn psykisk..
Føler liksom ikke det er noe bra med meg.

Jaja får satse på at en god natt søvn hjelper på da ihvertfall..

-Linn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar