Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 11. juli 2012

Sliter for tiden men er stolt over meg selv

Jeg er så sliten for tiden , så jeg sliter en del...
Jeg har vondt over alt føler jeg..
Vondt under beina , i knærne , ryggen pluss jeg sliter psykisk og med vekta..
Jeg depper en del , men kommer meg heldigvis ut på ting for det da...
I dag f,eks kom mamma på overaskelses besøk og hun dro meg og Nikolai med på tur..
Turen er nok ikke lang for mange , men for meg og min helse var den laaang og ikke minst TUNG.
Vi gikk fra meg og ned til sentrum og ned til sentrum går fint , for det er jo bare nedover bakker...
Hjem igjen derimot er det bare oppover bakker..hehe
Så vi gikk den turen og var innom en cafe i sentrum og var innom lekeplass en liten stund (ikke lenge da siden det begynte å regne)
Men jeg er så stolt over meg selv at jeg klarte å komme meg ut på den spaser turen , for den er virkelig ikke lett for meg....

Før isolerte jeg meg mye mer...
Jeg sliter med å dra på besøk enda , men er flinkere til å gå ut og finne på noe med Nikolai og det er jeg veldig fornøyd med :D
Har vært ute så og si hver dag de siste 14 dagene.. *klapper meg på skulderen*
Dette høres sikkert ikke stort ut for mange , men for meg er det veldig stort..
Dette er noe jeg har klart å mestre...

Og enda mer ute kommer vi til å være  når jeg er operert å får lettere for å bevege meg , og det skal bli kjempe kjekt :D


2 kommentarer:

  1. Va såå stolte når mamma sa dåkke hadde gått både ner Å OPP! :-D Vett kossen du slide me å komma deg ut på den turen siden du haate hjemveien :-) Såbra at du e ute å finne på ting kver dag! <3

    SvarSlett
  2. Hehe bra jeg gjør lillesøster stolt da :p
    Ja å gå hjem er rene torturen altså.. så var fornøyd når vi endelig var hjemme igjen :p

    SvarSlett