Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 18. juli 2012

Prosjekt røykeslutt dag 4 og tlf fra sykehuset

Har vært lettere i dag å være uten røyk..
Klart suget melder seg men jeg klarer å motstå det så langt ;)

Her er hva som står på appen min i dag :D

Nå har du vært røykfri i 3 dager og 15 timer


Du har spart ca 144 kroner 
Du har spart kroppen for 36 røyk


* Nervecellene har begynt å tilpasse seg en tilværelse uten nikotin
* Lungekapasiteten fortsetter å øke 


Fortsatt fremskritt med andre ord :)

Også fikk jeg tlf fra sykehuset i dag...
jeg skal få komme til Ortoped igjen med kneet 27 juli hvor de sannsynligvis skal finne ut om kneet skal opereres eller ikke...
Om det skal opereres (noe jeg håper på) så håper jeg det ikke er altfor lenge etter slanke operasjonen..
Hehe greit å få det gjort :)

Endelig skjer det mer på den fronten også :D

Ellers har jeg hatt koselig besøk av ei venninne og døtrene hennes i dag...
Og middagen i dag ble pølser og burgere på grillen :)
Kjempe koselig <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar